Pligtarbejde 2020

Pligtarbejde 2020

Pligtarbejdet er planlagt på lørdage i tiden mellem kl. 9.30 og 12.30

Lørdag den 2. maj
Alfavej nr. 3 – 4 – 6 – 7
Betavej nr. 5 – 6 – 8 – 10 – 11 – 12 – 15 – 18

Lørdag den 20. juni
Gammavej nr. 3 – 5 – 10
Lenesvej nr.  1 – 2 – 4 – 8 – 13 – 14 – 25 – 27 – 29 -32

Lørdag den 22. august
Lenesvej nr. 33 – 34 – 37 – 43 – 45 – 50 – 51 – 53 – 57 – 61 – 67 – 70

Lørdag den 3. oktober
Lenesvej nr. 71 – 79 – 80 – 83 – 95 – 97 – 99 – 101 – 103 – 113 – 117 – 119


Har du byttet din dag, fremgår det ikke af denne liste,
og heller ikke af den liste, der til sæsonstart vil blive hængt på opslagstavlen 

Der indkaldes skriftligt ca. 14 dage før pligtarbejdet i postkassen ved din have.

Der forventes minimum en person over 18 år fremmødt på angivet dato.

Det er muligt at bytte sin dag til en anden dato.
Dette skal gøres senest en uge før på foreningens mail hf.hjortespring[a]gmail.com
eller sms til Jens på 23 88 93 60, alternativ til foreningens postkasse ved Oasen.

Det i orden at sende en stedfortræder for indkaldte have, hvis du ikke selv har mulighed for at deltage.

Det er ikke muligt at bytte til året 2021.

Medlemmer over 70 år er fritaget for pligtarbejde. Er du alligevel blevet indkaldt så kontakt venligst
bestyrelsen.

Udeblivelse ude aftale/byt belægges med en bøde på 750 kr. Bøden opkræves sammen med næste
kontingentindbetaling.

Bestyrelsen